L’Ajuntament renova, un any més, el Segell Infoparticipa a la transparència i qualitat en la comunicació pública

Dimarts, 21 de març de 2023

L’Ajuntament de Montmeló ha obtingut el Segell Infoparticipa 2022 a la transparència i la qualitat de la informació de les pàgines web de les administracions locals. El segell el va recollir dilluns dia 20 de març a la tarda en l’acte celebrat a l’Auditori de la UAB, el regidor de Comunicació, Lluís Esteban.

L’Ajuntament ha obtingut el Segell amb una puntuació del 100% dels 52 indicadors que s’avaluen en el cas dels ajuntaments. En l’edició d'enguany, la desena, s’han atorgat 136 segells a ajuntaments, consells comarcals i diputacions, dels quals 45 han obtingut la màxima puntuació.

Els indicadors, elaborats en forma de preguntes, responen a quatre qüestions bàsiques: qui són els representants polítics?, com es gestionen els recursos col•lectius?, com s'informa de la gestió? i quins instruments es proporcionen per a la participació ciutadana?

El Segell Infoparticipa a la transparència i la qualitat de la comunicació pública local és una certificació que atorga la UAB -a través del Consell Certificador del Grup de Recerca Comunicació Sonora, Estratègica i Transparència (ComSET)-,  com un reconeixement a les bones pràctiques que es posen de manifest als webs de les administracions públiques locals de Catalunya.

Darrera actualització: 27.03.2023 | 18:01